środa, 1 stycznia 2014

Atomy

Atomy Szczęścia to zbiór stu listów, skrywanych pod łóżkiem w niewielkim mieszkaniu. Wszystkie zostały napisane przez C., młodą blondynkę, która kiedyś postanowiła odciąć się od swojego starego życia, i rozpoczynając nowe zakochała się. Jej ukochany jest jednocześnie adresatem wszystkich słów, mężczyzną, którego nigdy nie można być pewnym, a który chodzi zawsze własnymi drogami.
Wbrew pozorom całość ma fabułę, a oni własne historie, napisane już lata temu. C. uwielbia wiersze, nie może zasnąć nocami z tęsknoty i pije dużo herbaty. M. niewiele o sobie lubi mówić. Więcej nie ma sensu tu o nich pisać, ponieważ listy skrywają w sobie wszystko.
Część listów to fikcja, część jest inspirowana wydarzeniami rzeczywistymi bądź zawiera w sobie jak najbardziej szczere i prawdziwe słowa. Historia C. i M. została napisana już lata temu, posiadają swoje imiona, miejsce zamieszkania i wszystkie te szczegóły, które sprawiają, że łatwiej uwierzyć w tą ułudę. Tylko po co je zdradzać? Niech pozostaną tam, gdzie byli, ich cień, tu obecny, to i tak za dużo.
W tle wszystkiego, skryta między słowami, wersami i akapitami kryje się zapis relacji z niesamowicie ważną dla mnie osobą. I właśnie jej dedykuję to wszystko.

Mojemu najbliższemu przyjacielowi, największemu ukochanemu, osobie, bez której by mnie nie było i nie byłabym taka, jaka jestem. 

1 komentarz:

  1. Bardzo mnie zainteresowałaś, zabieram się za dalsze czytanie, może i nie będę komentować wszystkich rozdziałów, ale wiedz, że tu jestem!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum